0 oy
159 göst.
10 Şubat 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (645 puan) sordu

19+3 haftaya gelen anne adaylari, nasıl gidiyor bu haftanız? Ağrılarınız var mı? Nasıl besleniyorsunuz? Ne durumdasınız :) Bebeği yukarıya çıkan var mı bu haftada ?

Gebelik haftası 19+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
10 Şubat 2022 (215 puan) cevapladı
19+2 benim bebeğim aşağıda bide plesenta da öndymis 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
25 cevap 1,358 göst.
10 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gumbhill (329 puan) sordu
0 oy
3 cevap 385 göst.
0 oy
1 cevap 370 göst.

1,512,737 soru

24,673,083 cevap

367,375 kullanıcı

...