0 oy
157 göst.
10 Şubat 2022 Doğum kategorisinde (138 puan) sordu
Kizlar 39+6hamileyim suyu veya nişan yok ama ara ara karnima ağrı giriyor düzensiz ikinci gebeliğim kizimda biraz daha çoktu ağrılarım ama bu erkek çocuğu oyuzde kizim gibi agri olurmu sonradanmi olur bilemedim ağrı giriyor gidiyor tekrar giriyor gidiyor agri gidiyor ya sanki bogazimada bı öküz oturmuş gibi asir bi yanma oluyor midemde bide bugün bebek daha çok hereket ediyor diğer gunlerde hareket cok azdi hata iki gundu yok denilecek kadar az di sizce dogummu aslında dun kontrol lum vardi 14aylik bi kizim var ablam Corona oldu birakacak kimse olmadığı için pazar günü beklerim dedim şimdi dakika tutum 6dk bir sancilaniyorum
Gebelik haftası 39+6

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 220 göst.
1 Nisan 2024 Doğum kategorisinde Gggm (128 puan) sordu
0 oy
3 cevap 300 göst.
0 oy
1 cevap 196 göst.
0 oy
5 cevap 400 göst.
12 Şubat 2022 Doğum kategorisinde Beri (10 puan) sordu

1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...