0 oy
251 göst.
9 Şubat 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (1,326 puan) sordu
Benimle aynı durumda olan varmı acaba 2hafta önde gidiyormuş bi zararı  varmı  erken doğum gibi
Gebelik haftası 26+4

1 cevap

0 oy
9 Şubat 2022 (912 puan) cevapladı
Benimki de öyleydi galiba haftaya doguruyorum ama zamanında doğum işte erken filan değil video olmaz şimdi önde gider bir iki hafta sabitte kalabilir benim öyle oldu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 435 göst.
0 oy
3 cevap 588 göst.
0 oy
6 cevap 661 göst.
0 oy
2 cevap 466 göst.

1,512,754 soru

24,673,380 cevap

367,400 kullanıcı

...