0 oy
100 göst.
9 Şubat 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu

18 hafta 4 günlük hamileyim covid testim pozitip çıktı hamilelikte covid olan varmı  hangi ilaç kulandiniz  bebeğe bir zararı olurmu

Gebelik haftası 18+4

1 cevap

0 oy
9 Şubat 2022 (619 puan) cevapladı
22+3 um pozitifim hiç bı ilaç kullanmıyorum kullandığım ilaçlar dışında hiç bi ilaç vermediler doğal seylerle atlatmaya çalışıyorum 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,391 soru

24,668,538 cevap

367,128 kullanıcı

...