0 oy
184 göst.
9 Şubat 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (13 puan) sordu
5 haftalık hamileyim beklemiyordum bugun test yaptım sonuç pozitif çıktı geçen hafta diş çekimi ve dolgu yaptırdım antibiyotik kullandım ve röntgene girdim bebege bi sıkıntı olur mu başına gelen varmı 
Gebelik haftası 5
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
9 Şubat 2022 (727 puan) cevapladı
Ben de ilaç kullandım görümcem sağlıkçı bir şey olmaz bebek yeni oluştu kalp atışı daha duyulmadı dedi.
-Reklam-
0 oy
9 Şubat 2022 (186 puan) cevapladı
Canım bende 5 haftalıkken röntgene girdim ama haberim yoktu hamile olduğumdan. Hamile olduğumu öğrenince diş doktoruna gitmedim doğumdan sonraya erteledim. Bebeğimde şu anlık bir şey yok :)
9 Şubat 2022 (13 puan) yorumladı
Öyle mi ay inşallah bi sıkıntı olmaz içim içimi yiyordu bu cevap beni çok rahatlattı tesekkür ederim
11 Şubat 2022 (186 puan) yorumladı
Ne demek canım. Bebek oluştuğu gibi haberimiz olmuyor bu yüzden günlük işlerimizi yapıyoruz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 370 göst.
0 oy
1 cevap 223 göst.
0 oy
3 cevap 359 göst.
0 oy
1 cevap 273 göst.
7 Ocak 2024 Doğum kategorisinde Meryem erdem (92 puan) sordu

1,512,224 soru

24,666,485 cevap

367,011 kullanıcı

...