0 oy
210 göst.
8 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,446 puan) sordu

Gunaydın kızlar.38+1 deyız.Dun randevum vardı hersey yolunda salı günüde sezeryan günü verdı doktorum..Ama dun aksamdan beri karnım cok sert ve bebek cok toplanıyor. alt karnımda da agrı var..Bu normal mı acaba bu haftalarda?Hareketleri de azaldı gıbı..

1 cevap

0 oy
8 Şubat 2022 (189 puan) cevapladı
Doğum yaklaştıgi için artık büyüdü oraya sığmıyo annesi benim kızımda son haftalarda öyleydi 37+2 de doğdu bebişin artık çıkmak istiyo
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 207 göst.
0 oy
0 cevap 109 göst.
17 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sbl55 (393 puan) sordu
0 oy
1 cevap 718 göst.
0 oy
6 cevap 359 göst.

1,512,381 soru

24,668,436 cevap

367,124 kullanıcı

...