0 oy
694 göst.
7 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (740 puan) sordu
Kızlar görümcem kan vermiş negatf Dr gitmiş minik kese var demiş iki hafta sonra gel demiş ilk defa duydum neden olabilir böyle.
Gebelik haftası 0
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
7 Şubat 2022 (1,236 puan) cevapladı
Kese yeni oluşuyor olabilir bebek hemen olusmuyo belki ondan demiştir betası 0 mi çıkmış 0 çıkmışsa kese de olmaz ama bilemedim 
-Reklam-
0 oy
7 Şubat 2022 (614 puan) cevapladı
Özellikle poliskistik  overi  olanlarda olabiliyor .Yumurta büyüyo her ay 3 dört tane kese görünümlü catlamamis yumurta olduğu için öyle diyebilir.bana da demişti. Ama kan vermiştim aynı anda negatif çıkmıştı. 
7 Şubat 2022 (614 puan) yorumladı
Yani bebek değil dir o.  Bebek olsa muhakkak beta hcg yükselmesi gerekir .

İlgili sorular


1,512,374 soru

24,668,351 cevap

367,122 kullanıcı

...