Down sendromu gibi hastalıklara sebep olduğunu duymadim canım aksine bu bı vitamin bebek hastalıklı olmasın gelişimi güzel olsun diye içilir şuan 7 aylık hamileyim ilk 4 ay bende içtim folbiol günde 1 tane çok şükür bebeğim gayet sağlıklı
1,512,337 soru
24,667,949 cevap
367,096 kullanıcı