0 oy
107 göst.
7 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (30 puan) sordu
Bugün 38 olduk. Son bir kaç gündür ayaklarımda fazlaca şişme olduğunu fark ettim.Arastirmalarima göre normal ama ayaklarımın üzerinde zor basıyorum bugün doktora gidicem sezeryan istiyorum acaba gün verir mi 
Gebelik haftası 38
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 522 göst.
0 oy
4 cevap 409 göst.
7 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fatma223 (80 puan) sordu
0 oy
7 cevap 364 göst.
0 oy
8 cevap 682 göst.
7 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esmaer (30 puan) sordu

1,512,675 soru

24,672,191 cevap

367,322 kullanıcı

...