0 oy
274 göst.
6 Şubat 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (52 puan) sordu
Merhaba anneler  11+5gunluk hamileyim bi kac gundur gobeyim  yanlarinda sancilar var  ve 37.3 atewim var 
Gebelik haftası 11.5

2 Cevap

0 oy
6 Şubat 2022 (1,692 puan) cevapladı
Atesin 38 uzeri olursa muhakka hastaneye git gebelikte ates iyi degil ve kendi ni yorma dinlen bu haftalarda yumurtaliklarda sanci hissedebilirsin
-Reklam-
0 oy
6 Şubat 2022 (985 puan) cevapladı
Ateşiniz 38 derece olmadığı sürece normal kabul edilir eğer 38 derece olursa doktora gidin kese büyüdüğü için ağrınız olabilir ama yinede doktorunuza danışın 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 941 göst.
0 oy
1 cevap 596 göst.
0 oy
5 cevap 614 göst.

1,512,503 soru

24,670,026 cevap

367,204 kullanıcı

...