0 oy
236 göst.
6 Şubat 2022 Doğum kategorisinde (2 puan) sordu
Iyi gunler . Subatda insallah dogucagiz. Devlet hastanelerinde rafakatci kaliyomu anne yaninda?
Gebelik haftası 38+2

4 Cevap

0 oy
6 Şubat 2022 (1,802 puan) cevapladı
Benim yanimda kimse kalmamisdi devlet hastanesinde canisi
6 Şubat 2022 (1,622 puan) yorumladı
Evet bir kişi kalıyor canım
-Reklam-
0 oy
6 Şubat 2022 (555 puan) cevapladı
Kalıyor canım 
0 oy
6 Şubat 2022 (519 puan) cevapladı
Evet Kalıyor cnm 
0 oy
6 Şubat 2022 (94 puan) cevapladı
Benimde 9subatta sezeryan var devlette bitek kendi anneme izin verdiler eşime falan vermediler ama inşallah öyle olmaz bakalım 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 1,312 göst.
0 oy
1 cevap 408 göst.
7 Ekim 2021 Doğum kategorisinde AEY35 (82 puan) sordu
0 oy
5 cevap 475 göst.
0 oy
2 cevap 783 göst.
23 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayşela (196 puan) sordu

1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...