0 oy
350 göst.
5 Şubat 2022 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (226 puan) sordu
Hemoglobin değeri 12 olmalı imiş benim 11,4 çıktı bugun..iki hafta sonra doğum planlanıyor.hemeoglabin çok önemli filan diyolar. Doğumda bir  problem olur mu bu değerlerle.ilac da alıyorum ama yükselmiyor 

Teşekkür ederim
Gebelik haftası 37

1 cevap

0 oy
5 Şubat 2022 (41 puan) cevapladı
Şurada bekliyeyim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 353 göst.
0 oy
2 cevap 378 göst.
0 oy
1 cevap 226 göst.
13 Şubat 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Gozde demirtas (57 puan) sordu
0 oy
2 cevap 1,385 göst.

1,512,802 soru

24,673,976 cevap

367,431 kullanıcı

...