Merhaba arkadaşlar, dün 5 haftalık gebeliğimin kesesini gördük haftaya doktorum tekrar çağırdı kese tam gününde gösteriyordu yalnız içinde bebek var mı yok mu bu beni stres ediyor anlayan var mı acaba
1,512,748 soru
24,673,334 cevap
367,397 kullanıcı