0 oy
199 göst.
3 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (313 puan) sordu

Merhaba anne adayları 36+1 günlük hamileyim 3 4 gündür baş ağrım var normal midir. ? Ama devamlı olmuyor baş ağrım . Her gün oluyor ama 2 3 saat sürüyor geri geçiyor 

Gebelik haftası 36+1
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
3 Şubat 2022 (25 puan) cevapladı
Tansiyonunuz yükseliyor olabilir 
3 Şubat 2022 (313 puan) yorumladı
Gözümün onu pul pulda oluyor . Nasıl anlarim peki tansiyonumun yükseldiğini ? Tansiyon aletim yok çünkü
3 Şubat 2022 (25 puan) yorumladı
Bi tansiyon aleti almanızı öneririm hamilelikte cok önemli Allah korusun yakında eczane varsa ordan da şimdilik ölctürürsünüz
3 Şubat 2022 (313 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 217 göst.
0 oy
0 cevap 208 göst.
0 oy
2 cevap 293 göst.
15 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Evindarm (23 puan) sordu
0 oy
5 cevap 494 göst.

1,512,779 soru

24,673,655 cevap

367,413 kullanıcı

...