Özür, bu belge tipi kabul edilmiyor.
Aynısı ben de de oluyo 39+5.ayimdayim ilk dogummum oluck bide çok korkuyorum ya doğum sancıları tam olarak nasıl oluyo
1,512,150 soru
24,665,536 cevap
366,953 kullanıcı