0 oy
317 göst.
2 Şubat 2022 Doğum kategorisinde (254 puan) sordu
Arkadaşlar bugün kontrole gittik oğlum 16 günlük geçen hafta sarıligi 13. 1 idi bu hafta gittik 13 olmuş aynı kilo alışı olmuş 3.580 sarıligi geçmezse troitlerine bakılacak denildi bu şekilde uğraşanlar varmi acaba bide sütum yetmiyormu anlamadım ama her halde mama vercem aralarda doktorada söyledik sizce napmaliyim oglum kolik galiba
Gebelik haftası Dogdu

2 Cevap

0 oy
2 Şubat 2022 (595 puan) cevapladı
2.5 saatte bir emzir emzirdikten sonra da Bebek kendini çekiyor mu bak bakalım cekmiyorsa ve sütun yoksa yetmiyor eğer kendini çekiyor ve sütun halen varsa yetiyor demektir
18 Şubat 2022 (254 puan) yorumladı
Bizim hala sarıldığımız 13 bugün 1 aylık olduk mamayada başladık inşallah geçer ya
-Reklam-
0 oy
2 Şubat 2022 (1,141 puan) cevapladı
Saat başı emzirin. Ablam emzirme danışmanı o söylemişti. Sarılığa en iyi gelen şey süt. Emmese bile ağzına damla damla süt verin. Yeter ki midesi sürekli sütle dolsun.

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 872 göst.
0 oy
4 cevap 453 göst.
0 oy
2 cevap 345 göst.

1,512,747 soru

24,673,262 cevap

367,384 kullanıcı

...