Arkadaşlar ense kalınlığı 1.6 çıktı sizce nasıl?
Normal soylemedi mi doktorunuz
2 buçuktan üstü tehlikeli sanırım canım iyi bence kan sonucu da gelince öyle degerlendirir doktor zaten benim 0.9 çıkmıştı ensesi kan sonuçları da iyi geldi düşük risk dedi yani
Normal dedi doktor kan sonucu da on güne cikavak inşallah. Kızlar doktor bana folik asit bırak falan demedi hiç bişey kullanmaya devam etmeli miyim 12+3 deyim
Bizimde 1.1 cnm gayet iyi dedi
1,512,737 soru
24,673,071 cevap
367,375 kullanıcı