0 oy
184 göst.
1 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (514 puan) sordu
37+0 haftalığım ağız tadım yok 3-4 gündür. Tatsızlık çok  kötü sanki kussam rahatlıycam ama gelmiyor. İlk 4 aya kadar da ağız tadım yoktu ara ara kusuyordum şimdi yine tat yok. Son haftalarda böyle oluyor mu?

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 188 göst.
0 oy
1 cevap 203 göst.
0 oy
0 cevap 167 göst.
0 oy
3 cevap 437 göst.

1,512,340 soru

24,667,968 cevap

367,100 kullanıcı

...