Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
gebelikte mr cektirmek zarar li mi
0
oy
298
göst.
31 Ocak 2022
Hamilelikte Bebek Sağlığı
kategorisinde
deryakik
(
3
puan)
sordu
merhaba. 5 haftalik hamileyim. skolyoz rahatszligim var. dr mr istedi. bebek icin zararli olmadgni soyledi ama yine de kesin karar veremiyorum. diger taraftan gebelikte skolyoz sebebiyle (bel bacak ve sirt agrilarim daha da artacagi icin mr cektrimek istyrm. bu konuda deneyimi olan var mi.tesekkur ederm
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
5 Cevap
0
oy
31 Ocak 2022
misafir
cevapladı
Mr radsyon icermeyen ses (radyo)dalgalari ile sonik tespit eden bir cihaz. O yüzden gebelikte bir zararı yok. Ama sesi insani huzursuz hissettiriyor.
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
31 Ocak 2022
A.U.
(
741
puan)
cevapladı
MR'da iyonize radyasyon olmadığı için bebeğe zararı yok.
Hamile olduğumu bilmiyordum,çektirmiştim hem de ilaçlı MR. Perinatolojiye gittim danıştım, zararı yok dedi.
Şu anda 27 haftığım çok şükür bir sorun yok.
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
31 Ocak 2022
sonbebebukucu
(
108
puan)
cevapladı
suan 35 haftaligim gecen hafta basimdan mr cektirdim zarari yok dediler ama yine de ilk uc ay tercih etmiyotlarmis. aceleniz yoksa bekleyin zaten skolyoza nasil bir tedavi uygulayacaklar hamile iken acil bir durum yok sonucta
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
31 Ocak 2022
Kubrayildiz
(
4
puan)
cevapladı
Bendede skalyoz var 17+5 gunluk gebeyim dr. Sordum sorun olur mu yada bel ağrım artar mi diye kesinlikle hayir engel ve sorun teskil etmez her hamilelikte zaten mutlaka bel ağrısı olur dedi bence gitmene gerek yok ki gitsen de nasıl bir tedavi uygulayabilirler ki sonuçta gebesin ilac kullanımın kısıtlı
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
31 Ocak 2022
Dilekyhy
(
418
puan)
cevapladı
Benim de omurgamda hafif eğrilik var ama hic üstünde durmadım belki evde hafif egzersiz iyi gelebilir zaten doktor da daha faxla bir sey önermiyor. Ve evet kesinlikle bel ve sirt ağrim çok fazla oluyor bir yemek bile yapsam bulasikla uğraşsam sirtim belim aşiri ağriyor. Ama trendyoldan bir masaj aleti almiştim o hafifletiyor bayaği...
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
5
cevap
425
göst.
Bel cektirmek duydunuz mu
14 Nisan 2022
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Akrep
(
63
puan)
sordu
0
oy
3
cevap
299
göst.
Gebelikte dış röntgeni cektirmek
7 Nisan 2022
Hamilelikte Bebek Sağlığı
kategorisinde
Ela uysal
(
9
puan)
sordu
0
oy
25
cevap
2,181
göst.
Rahim filmi cektirmek zormu
9 Şubat 2022
Hamile Kalamama
kategorisinde
Mjgn21
(
144
puan)
sordu
hamile-kalamama
#rahimfilmi
hsg
anne-olmak-istiyorum
ilk-gebelik
0
oy
1
cevap
226
göst.
Hamilelikte dis cektirmek?
21 Eylül 2021
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Aysel15111992
(
153
puan)
sordu
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,545)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,866)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,399)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,862)
Hamilelikte Beslenme
(7,819)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,778)
Hamilelik Alışveriş
(10,861)
Hamile Kalamama
(16,580)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,340
soru
24,667,966
cevap
367,100
kullanıcı
...