Merhaba anne adayları 5+6 hamileyim ayın 29 şunda dok. Gittik çok şükür kese gözüktü haftaya ayın 7 sinde gel kalp atışını duyalım dedi sizce duyulurmu bide kese boyutu nasıl dün beta HCG verdim 6227
1,512,207 soru
24,666,271 cevap
366,992 kullanıcı