0 oy
324 göst.
30 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (123 puan) sordu
Antibiyotik kullanırken grip oldum sanırım pek hissetmiyorum boğazım her an agricakmis gibi bı his var kırgınlıkta var ne yapicami bilemedim

2 Cevap

0 oy
30 Ocak 2022 (738 puan) cevapladı
Aktarcilardan ihlamur al kaynat ic iyi gelir canm 
30 Ocak 2022 (444 puan) yorumladı
Gebelikte kaynatarak içmek doğru değilmiş , demleyerek içmelisiniz:)
30 Ocak 2022 (123 puan) yorumladı
Çok teşekkürler
-Reklam-
0 oy
30 Ocak 2022 (29 puan) cevapladı
Boğaz için pastiller var çok iyi geliyor zecefilli falan olanları deneyin rahatlatıyor gerçekten. 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 310 göst.
0 oy
4 cevap 285 göst.
0 oy
2 cevap 282 göst.
0 oy
13 cevap 866 göst.

1,512,307 soru

24,667,536 cevap

367,070 kullanıcı

...