36.haftadayim hala karnım ağrıyor canım doktora sordum vücudun uyum sağlamaya çalışıyor bebekle ilgili değil dedi. Şu ictigimde yada biseyler yediğimde dahi ağrıyor ilk hamileliğimde bunları hiç yaşamadım bu seferde de böyle oldu kısmet diyorum
1,512,221 soru
24,666,412 cevap
367,006 kullanıcı