0 oy
377 göst.
29 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (83 puan) sordu
Arkadaslar belimde sabahtan beri bi ağrı var normalmi sizce ne yapmam lazim karnimda agri yok sadece belim agriyor 
Gebelik haftası 37+4
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

5 Cevap

0 oy
29 Ocak 2022 (338 puan) cevapladı
Normal bende 35 +1deyim iki haftaya yakın bel ağrısı cekiyorum
-Reklam-
0 oy
29 Ocak 2022 (296 puan) cevapladı
Çok normal ben o ağrıyı 9 haftalıkken çektim halada var 
0 oy
29 Ocak 2022 (94 puan) cevapladı
Cnm sıcak suyun altında durmak faydalı olacaktır. 
0 oy
29 Ocak 2022 (1,230 puan) cevapladı
Bol bol dinlen 
0 oy
29 Ocak 2022 (94 puan) cevapladı
Cnm sıcak suyun altında durmak faydalı olacaktır. Ya da bir havluyu ısıtıp beline koyabilirsin. 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 131 göst.
0 oy
4 cevap 323 göst.
0 oy
2 cevap 199 göst.

1,512,586 soru

24,671,101 cevap

367,265 kullanıcı

...