0 oy
334 göst.
29 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (57 puan) sordu
Kizlarr adetim bittikten sonra ayin 12 snde iliskim oldu ve 25 nde erken gebelik testi yaptim hemen pozitif cikti adet sancilarimda oluyor adetime 6 gun var tekrar test yapmalı miyim sizce erken gebeliktir degil mi
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
29 Ocak 2022 (828 puan) cevapladı
İnşallah vardır canım bir kan ver istersen yada adet gününün geçmesini bekle derim İnşallah Allah gönlüne göre verir :))
29 Ocak 2022 (57 puan) yorumladı
Yaaa inşallah canm Rabbim hepimize hayırlısını guzelini nasip etsin insALLAH ❤️❤️
29 Ocak 2022 (828 puan) yorumladı
Amin inşallah canım bende erken gebelikte öğrendim hamile olduğumu inşallah seninde vardır:))
29 Ocak 2022 (57 puan) yorumladı
adetine kac gun varken öğrendin peki
29 Ocak 2022 (828 puan) yorumladı
5 gün vardı
29 Ocak 2022 (57 puan) yorumladı
yine erken gebelik testi yaotim ve sonuc pozitif bas dönmem basldi aksam
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 582 göst.
7 Ocak 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Meryem46 (191 puan) sordu
0 oy
7 cevap 919 göst.
0 oy
3 cevap 287 göst.
11 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ElifsuN (251 puan) sordu
0 oy
2 cevap 403 göst.
31 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde cileklisut34 (186 puan) sordu

1,512,285 soru

24,667,138 cevap

367,049 kullanıcı

...