0 oy
416 göst.
29 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (67 puan) sordu
Arkadaşlar ilk gebeliğim mide yanmam var ne yapmalıyım ne geçirir bilgisi olan varsa sevinirm
Gebelik haftası 24+6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

4 Cevap

0 oy
29 Ocak 2022 (337 puan) cevapladı
Canım soda elma çubuk kraker leblebi vs vs gibi şeyler iyi geliyormuş ama ben hepsini denedim hiç biri iyi gelmedi gaviscon yada rinne duo şurup dene bunlar işe yaramazsa
-Reklam-
0 oy
29 Ocak 2022 (282 puan) cevapladı
Yanma anında soğuk süt boğaza kadar yanmayı biraz hafifletiyor onun dışında söylenen herşeyi denedim bir minik oynama bile olmuyor 
0 oy
29 Ocak 2022 (243 puan) cevapladı
Canim dogal bir yol kefir oda etki etmezse gaviscon iyi gelebilir allah yardımcın olsun insallah 
0 oy
29 Ocak 2022 (1,111 puan) cevapladı
en iyisi elma ve soda da ise yariyo 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 585 göst.
0 oy
2 cevap 708 göst.
0 oy
2 cevap 411 göst.
0 oy
1 cevap 520 göst.

1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...