0 oy
337 göst.
29 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,008 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 3 gün önce sezeryan oldum sonrasında genital bölge üst kısmında şişme dikiş altında morluk oldu normal mi arakadaşlar bilemiyorum 
Gebelik haftası Doğdu

2 Cevap

0 oy
29 Ocak 2022 (59 puan) cevapladı
normal canim o kisimla alakali ameliyat oldun sonucta.benimde sag tarafimi tam dikmemislerdi.sol iyiydi ama sagdan 1 ay boyunca su akti dikislerimden.doktor bizim hatamiz tam dikilmemis demisti.neler cektim ben bilirim.cok gecmis olsun morluk normal gececektir insallah.
29 Ocak 2022 (1,008 puan) yorumladı
Gerçekten çok zormuş canım benim bide öncesinde 12 saat suniyle bekledim sizinde çok zor olmuş cidden ufacık bir şeyden neler çekmişsiniz gelmiş geçmiş ama insansa kalıyor travması sizede geçmiş olsun
-Reklam-
0 oy
29 Ocak 2022 (59 puan) cevapladı
hatta suan dikilmemis olan kismim yamalik gibi kaldi.birbirinden cok farkli sekilde duruyor.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 862 göst.
0 oy
3 cevap 539 göst.
12 Kasım 2022 Doğum kategorisinde dura-24 (166 puan) sordu
0 oy
2 cevap 338 göst.
0 oy
6 cevap 1,308 göst.
2 Haziran 2023 Doğum kategorisinde MinnieMouse (1,029 puan) sordu

1,512,321 soru

24,667,730 cevap

367,080 kullanıcı

...