0 oy
137 göst.
28 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (266 puan) sordu
Meraba gzel anneler 29 haftalik hamileyim riskli bir gebeligm var plesantam da kanamalar oluyr 1 bafta once dktora gittim 10 gn sonra gel dedi var konttolume adet agrisi gibi agrm var karnmin altina agri giriyr belime sonra aksamda beri boleym kivranyrm normalmidir yoksa bisymi oluyr 
Gebelik haftası 28+6

1 cevap

0 oy
28 Ocak 2022 (769 puan) cevapladı
Agrılar dayanılmaz hal alınca normal degıl dıyor doktorlar. Bence bır kontrole gıdın beklemeyın
29 Ocak 2022 (266 puan) yorumladı
Gittim dogm sancisyms
29 Ocak 2022 (769 puan) yorumladı
Daha çok erken durdurmak ıcın bırsey yaotılar mı
29 Ocak 2022 (266 puan) yorumladı
Evt dünden beri yatyrm hastanede ciger gelistirci vuruyrlar seem feln durdu sancm
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,676 soru

24,672,175 cevap

367,322 kullanıcı

...