Merhaba güzel anneler , kız bebek için 2 isim koymayı düşünüyorum tabi cinsiyeti umduğum gibi olursa ;))
MİHRİMAH DUA sizce nasıl ?
Bende kz olursa ülkü deren koymayı düşünüyorum. Mihrimah çok hoş bence. Anlamını ağrılığını bilmem :)
Elvin naz nasil
1,512,339 soru
24,667,962 cevap
367,097 kullanıcı