0 oy
119 göst.
27 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (398 puan) sordu
Kizlar covid oldum olan varsa nasıl atlattiniz bebeğiniz iyi mi çok korkuyorum
Gebelik haftası 18

1 cevap

0 oy
27 Ocak 2022 (423 puan) cevapladı
Bende 18 haftadayım.kayınvalidemler pozitife çıktı.bende çok hastayım gidip test vericem.Nefesim tıkalı koku alamıyorum çok öksürük var.Bide balgam dolu boğazım.Bebeğime bişey olırmu bnde korkuyorum.size ilaç verdilermi belirtleriniz nasıl iyimisiniz
27 Ocak 2022 (398 puan) yorumladı
İlaç vermediler bana sadece kadın doğum doktorunun verdiği vitaminler var bende şuan balgam var boğazım ağrıyor dün gece ateş titreme üşüme yaşadım ve her tarafım ağrıdı halende ağrı devam ediyor kullandığım sadece parol var
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,333 soru

24,667,879 cevap

367,087 kullanıcı

...