0 oy
220 göst.
26 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (115 puan) sordu
30+2 gunluk hamileyim sizce hangi haftada dr gitmeliyim baska bir ilcede oturuyorum ama ankaraya gidiyorum hastane icin sizce hangi hafta gitmeliyim ? 
Gebelik haftası 30+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
26 Ocak 2022 (419 puan) cevapladı
Ben 30da gittim 33te çağırdı sonra 2 sonra herhafta çağırıcam dedi 

Son gidişinize gmre ayarlayın 
-Reklam-
0 oy
26 Ocak 2022 (50 puan) cevapladı
Eğer gidersen 32. Haftadan sonra git nst çekinirken ondan sonrada nst için çağırırlar 2 haftada ya da her hafta 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 496 göst.
0 oy
2 cevap 380 göst.

1,512,638 soru

24,671,611 cevap

367,287 kullanıcı

...