0 oy
129 göst.
26 Ocak 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (32 puan) sordu
Kızlar 15 haftalık gebeyim covid oldum herhangi bir ilaç kullanmıyorum sizler kullandınız mı kan sulandırıcı falan neler içtiniz kolay atlatmak için neler yaptınız
Gebelik haftası 15+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 235 göst.
26 Ocak 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Nazire16 (32 puan) sordu
0 oy
5 cevap 742 göst.
0 oy
1 cevap 267 göst.

1,512,371 soru

24,668,342 cevap

367,120 kullanıcı

...