0 oy
254 göst.
26 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (159 puan) sordu
7+6 haftalık gebeyim sbah uyandqmda açık pembe ve şeffaf karışımı akıntı olduğunu farkettim böyle bişey yaşayan var mı bebek iyi midir acaba ☹️ enox iğne ve progestan kullanıyorum ama neden böyle oldu anlamadım  

2 Cevap

0 oy
26 Ocak 2022 (1,459 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bende aynısını yasadım 5 6 haftalıktım hemenn doktora gittim sadece progesteron verdi şimdi onu kullanıyorum ama bence ihmal ette 
26 Ocak 2022 (1,459 puan) yorumladı
Bende hiç alttan bakılmadım canım progesteron umarım işe yarar bende daha yeniyim ve korkuyorum insallah bir sey olmaz bebişlerimize
26 Ocak 2022 (159 puan) yorumladı
Amiin ❤️İNŞALLAH
26 Ocak 2022 (1,459 puan) yorumladı
Bence uzan dinlen canım
26 Ocak 2022 (159 puan) yorumladı
ÖyLe yapıcam artık çok tşekkür ederim
26 Ocak 2022 (1,459 puan) yorumladı
Ne demek canım gecmiş olsun :) saglıcakla kla b)
-Reklam-
0 oy
26 Ocak 2022 (699 puan) cevapladı
İnşallah bir skinti yoktur canım ama tedbir amaçlı bir görün doktoruna
26 Ocak 2022 (159 puan) yorumladı
İNŞALLAH TşekkürLer

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 203 göst.

1,512,304 soru

24,667,494 cevap

367,070 kullanıcı

...