0 oy
308 göst.
25 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (57 puan) sordu
Kızlar çatı muayenesi ne zman ve nasıl yapılır 
Gebelik haftası 35+6

3 Cevap

0 oy
25 Ocak 2022 (6,204 puan) cevapladı
Ben 38'de oldum. Doktor elle muayene ediyor. Kasmayın kendinizi rahat geçer. Benim çok rahat geçmişti
-Reklam-
0 oy
25 Ocak 2022 (936 puan) cevapladı
38.haftada oldu doktorum doğumu tetiklemek istediği için biraz zorladı geriye doğru baya itti yukardan bastırdı falan gene de o halde bile  öyle burdakilerin abarttığı insanların psikolojisini bozduğu korkuttuğu gibi ağrıtmadı, ağrımadı. 
0 oy
25 Ocak 2022 (3,821 puan) cevapladı
39+5 te yapıldı bebeğimin hareketleri azdı doktor muayene etti o sırada . Kendini kasmazsan çok rahat geçer ben anlamadım bile elle bakiyo canimy hiç korkma 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,546 göst.
0 oy
5 cevap 450 göst.
0 oy
3 cevap 593 göst.

1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...