Allah nasip ederse pazartesi 14 haftaya gireceğim. Karın ağrım var bugün normal mi karın ağrısı. Üşütmüş gibiyim sanki bir yerde karın ağrısının gebelikte iyi olmadığını söylediler tedirginleştim
1,512,574 soru
24,671,011 cevap
367,261 kullanıcı