0 oy
435 göst.
22 Ocak 2022 Doğum kategorisinde (16 puan) sordu
Kizlar 39+1 gebeyim.Bebek dogum kanalina girmedi henuz.Kasilma sanci agrida yok. Magnezyumun bir etkisi var midir. kullanmaya devam etmeli miyim? Nette bisey  bulamadim. Doktorada sormayi unuttum.
Gebelik haftası 39+1

2 Cevap

0 oy
22 Ocak 2022 misafir cevapladı
Katılmalarını ağrıların oluyorsa kullan canım. Magnezyum senin icjn faydalı olur. 

Sağlıkla gelsin minnak yavrun
-Reklam-
0 oy
22 Ocak 2022 (1,106 puan) cevapladı
Genelde magnezyum ağrıları kessin diye veriliyor ben kaç haftadır kullanmıyorum

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 390 göst.
0 oy
4 cevap 745 göst.

1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...