Kizlar ben gecelikli ve sabahlikli 1 tane takim aldim yeterli mi sizce? Birde pjamali almali miyim kullanilir mi tecrubeliler cevaplarsa sevinirim hangisi daha kullanisli oluyor
Bende gecelikli ve alt üst takım olarak aldım
1,512,417 soru
24,668,806 cevap
367,148 kullanıcı