0 oy
310 göst.
21 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (238 puan) sordu

Yüksek tansiyonum var 

Bebek zehirlenmesi olabilir 

Gece nefessiz kalma uyuyamama sebebim de oymuş  gün içinde nefes daralmalarida başladı

Bebeğimin sağlığı için çok endişelenmeye basladm 

Çünkü çok yorgun çok bitkindm böyle bişey olacağı belliydi 

Aranızda yüksek tansiyon ile başa çıkıp sağlıklı bir şekilde doğum yapan anneler varmı 

Ne olacak böyle 

Rabbim kimsenin emeğini boşa vermesin

Çok üzgünüm çok korkuyorum bişey olacak diye  :(




Gebelik haftası 19+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 191 göst.
0 oy
3 cevap 415 göst.
0 oy
2 cevap 339 göst.
0 oy
4 cevap 397 göst.

1,512,379 soru

24,668,422 cevap

367,123 kullanıcı

...