0 oy
319 göst.
21 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
8 haftalık gebeyim karnım ve belim ağrıyor sebebi nedir?
Gebelik haftası 8

1 cevap

0 oy
21 Ocak 2022 (2,536 puan) cevapladı
Canım normaldir bebiş tutunmaya calisiyo endiselenme ama doktora gittiğinde şöyle tahlil yapsın enfeksiyon filan varsa ilaç yazar 
-Reklam-

1,512,512 soru

24,670,128 cevap

367,210 kullanıcı

...