Arkadaşlar sabah uyandığımdan beri kasıklarımdan dizime kadar ağrım var kalça ve sırtımda da var.hala devam ediyor 38+5 hamileyim acaba bunlar doğum belirtisimi yani doğum mu yapı cam?
İlk hamileliğim oldugu için pek bilgim yok
Canım yaklaşık kaç dk arayla geliyor ıstırahat ile geçiyor mu nişan falan geldi mi
Bebeğin dönmediyse dönmeye başlamıştır oda ağrı yapar canm
Bnce doktora gitmelisin ara ara azalıp artıyorsa muhtemelen doğum sancıları başlamıştır
1,512,451 soru
24,669,294 cevap
367,168 kullanıcı