0 oy
538 göst.
9 Haziran 2018 Doğum kategorisinde (31 puan) sordu

Epidural şuan çok yaygın epidural olup memnun kalan yada kalmyan anneler yorumlarinizi bekliyorum<3<3

Gebelik haftası 6

2 Cevap

0 oy
9 Haziran 2018 (410 puan) cevapladı

Ben ilk dogumumda genel anestezi oldum ikincide epidural ve kıyas yapınca epidural daha iyi bence çocuğunun doğumuna şahit oluyosun ve odaya çıkınca ayılma sorunu olmadığı için hemen bebekle ilgileniyosun tabi ki dez avantajı da vardır ama ben epidural derim

10 Haziran 2018 misafir yorumladı
Teşekkürler her araştırdımda epidural olan çok kişi var
-Reklam-
0 oy
9 Haziran 2018 (85 puan) cevapladı

Ben.hic memnun kalmadım baş ağrısı vurdu bana ve belim de fıtık kaldı ama herkese olmuyor Muş şans isiymis doktor öyle dedi ama.sen bilirsin

10 Haziran 2018 misafir yorumladı
Teşekkürler bunları bilmiyordum etrafimda yapip memnun kalan var ama bünye meselesi demekki
10 Haziran 2018 misafir yorumladı
Yani size kalmış çoğu insanda bişey olmuyor ama.sans bana vurdu

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 444 göst.
0 oy
1 cevap 444 göst.
0 oy
0 cevap 220 göst.
0 oy
0 cevap 179 göst.

1,512,470 soru

24,669,532 cevap

367,182 kullanıcı

...