0 oy
191 göst.
19 Ocak 2022 Doğum kategorisinde (952 puan) sordu
Kızlar yaklasik bir kaç saatir hem bel hem de ara ara giren bir kasık agrim var boyle batma gibi sizce sancimi acile gitmeme gerek varmıdır ? 
Gebelik haftası 34+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
19 Ocak 2022 (310 puan) cevapladı
Açılman vardır belki durma çok sık gelen ağrı doğum ağrısı bi baktır açılman olabilir 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 369 göst.
0 oy
2 cevap 497 göst.

1,512,564 soru

24,670,877 cevap

367,251 kullanıcı

...