0 oy
216 göst.
19 Ocak 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (10 puan) sordu
Arkadaşlar iki gündür ayaklarım ve ellerim çok şişti. Bu haftada normal mi? Normalde dinlenince bol su içince filan ayaklarım normale dönüyordu ama iki gündür hiç bı şekilde şişi inmiyor. Hem ağrı yapıyor hem endişeleniyorum. Bunun bı ilacı filan var mıdır? Bu durumu yaşayan var mı?
Gebelik haftası 32+3
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 933 göst.
0 oy
0 cevap 226 göst.
0 oy
2 cevap 601 göst.
0 oy
2 cevap 449 göst.

1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...