0 oy
548 göst.
18 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (49 puan) sordu
Kızlar 18 haftalık hamileyim hemşire tetanoz aşısı olman için bebekte hiçbir sıkıntı olmaması lazım dedi bebeğimin hiç sıkıntısı yok çok şükür yinede aklıma takıldı

4 Cevap

0 oy
18 Ocak 2022 (878 puan) cevapladı
Bende tirodi hastasıyım ilaç kullanıyorum tetenoz aşısı da oldum cok sukur iyiyiz 
-Reklam-
0 oy
18 Ocak 2022 (1,017 puan) cevapladı
Troitle tetanoz aşısının bir ilgisi yok canım
0 oy
18 Ocak 2022 (770 puan) cevapladı
Ne alakası var canım oyle bişi mi var bende tıroıd ılacı kullanıyorum 2 doz asımı da oldum bişi de olmadı cok sukur 
0 oy
18 Ocak 2022 (936 puan) cevapladı
Ben de oldum sorun olmuyor 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 258 göst.
0 oy
3 cevap 273 göst.
21 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kara33 (193 puan) sordu
0 oy
10 cevap 685 göst.
0 oy
10 cevap 885 göst.

1,512,709 soru

24,672,844 cevap

367,364 kullanıcı

...