0 oy
313 göst.
18 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,673 puan) sordu
Arkadaşlar, hamilelik dönemi boyunca kullanabileceğimiz bitki çayları hangileri?
Gebelik haftası 17

4 Cevap

0 oy
18 Ocak 2022 (272 puan) cevapladı
Nane papatya doktorun aksını söylemediği sürece son 36 dan sonra da ahududu yaprağı çayı nı rahatlıkla içebiliyorsun ama dediğim gibi  yine de doktor bilgisi dahilinde kullanmakta  fayda var Bi de en fazla iki fincan 
-Reklam-
0 oy
18 Ocak 2022 (1,121 puan) cevapladı
Doktorum papatya, ıhlamur, kuşburnu ve elma gibi meyve çayları içebilirsin dedi
0 oy
18 Ocak 2022 (101 puan) cevapladı
Canim ben siyah çay hiç sevmiyorum ıhlamur arada sırada kekik rezene papatya melisa da içiyorum abartmadigin sürece hicbirsey  olmaz bir fincanı geçirme herseyin fazlası  zarar 
0 oy
18 Ocak 2022 (11 puan) cevapladı
papatya içebilirsin

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 211 göst.
7 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde yesim.ars (131 puan) sordu
0 oy
5 cevap 293 göst.

1,512,311 soru

24,667,602 cevap

367,073 kullanıcı

...