0 oy
413 göst.
18 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu
Merhaba kızlar ara lekelenmem vardı fakat kanamaya dönüştü düşük mü yapıyorum acaba dün kan tahlili verdi beta 413 cıktı yarın tekrar gidicem ama çok korkuyorum
Gebelik haftası 2

3 Cevap

0 oy
18 Ocak 2022 (14 puan) cevapladı
Düşük olabilir canım bidaha beta baktır değer düşmüş mü Yükselmiş mi
-Reklam-
0 oy
18 Ocak 2022 (294 puan) cevapladı
Acile gidip kanaman oldugunu soyle yarını bekleme dusukse bıle maksat durdursunlar
0 oy
18 Ocak 2022 (87 puan) cevapladı
Kimyasal geçiriyorsun muhtemelen canım üzülme, ben de geçen ay geçirdim üstüne adet görmedim şuan tekrar hamileyim

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 1,335 göst.
0 oy
7 cevap 652 göst.
0 oy
6 cevap 626 göst.

1,512,701 soru

24,672,730 cevap

367,357 kullanıcı

...