0 oy
207 göst.
17 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (229 puan) sordu
Kızlar doktorum glukoz aç ve tok diye test istedi sağlık ocağı yapmadı acaba devlet hastanesinde sabahtan acilden giriş yapsam yaparlar mi yoksa kadim doğumami sıra almam gerekiyor 
Gebelik haftası 26+3

1 cevap

0 oy
17 Ocak 2022 (2,256 puan) cevapladı
Sıra al canım bulamazsan git sabahtan 12 den sonra bişey yememiş ol gece su dahi içme çal birinin kapısını sıra yok şeker yüklemesi yaptırcam haftam geldi de yapıyorlar
17 Ocak 2022 (229 puan) yorumladı
Tamam teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 195 göst.
3 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde _serilady3868_ (308 puan) sordu
0 oy
4 cevap 447 göst.
0 oy
2 cevap 230 göst.

1,512,234 soru

24,666,647 cevap

367,028 kullanıcı

...