0 oy
166 göst.
17 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (37 puan) sordu
Kızlar merhaba 

Ben diş gebelik geciriyorum 4 gün önce dış gebelik iğnesi oldum iğne olmadan once beta değerlerim 422 , 603 ,366 ve 378 'di bugun kontrole gittim 138 e düşmüş yalnız az once kanamam başladı bu normal mi  bu sekilde yasayan varmi
Gebelik haftası 6+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


1,512,509 soru

24,670,097 cevap

367,209 kullanıcı

...