0 oy
325 göst.
17 Ocak 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (161 puan) sordu
hanımlar 38+3 haftam 2 haftadır kontrole girmedim bebek bas asagimi bilmiyorum bebegim hickirinca göbeğin hemen üstünde hissediyorum aşağıda değil yani bebegim bas aşağı dönmemiş mi acaba
Gebelik haftası 38+3

1 cevap

0 oy
17 Ocak 2022 (591 puan) cevapladı
Dönmemiş sanırım canim üste hissettigine göre bende dönüp donmedigini bilmiyorum ama benimkide tam vajinanın orda hissediyorum herhalde dönmüş diyorum döner daha canim daha doğasıyla vakti var
17 Ocak 2022 (161 puan) yorumladı
genelde benimkiler erken gelir ama bu bebisin gelmeye niyeti yok
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 252 göst.
0 oy
6 cevap 569 göst.
0 oy
7 cevap 714 göst.
0 oy
3 cevap 577 göst.

1,512,332 soru

24,667,864 cevap

367,087 kullanıcı

...