0 oy
459 göst.
16 Ocak 2022 Hamile Kalamama kategorisinde (25 puan) sordu

image

Arkadaşlar gebelik varmı anlayamadım çizgi o kadar silik ki ben bile zor şeçebiliyorum

4 Cevap

0 oy
16 Ocak 2022 (1,311 puan) cevapladı
Canim varla yok arasi gibi bişi iki gün sonra tekrarla varsa ney çıkar
-Reklam-
0 oy
16 Ocak 2022 (1,244 puan) cevapladı
Acmasaydin keşke öyle cekseydik var gibi 2.cizgi
0 oy
16 Ocak 2022 (1,078 puan) cevapladı
Kan ver bence hakkında hayırlısı olsun
0 oy
16 Ocak 2022 (677 puan) cevapladı
Açmasaydın cnm keşke ama var gibi Bi kaç güne tekrarla adetin geçince kan ver hayırlı olsun :) 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,706 soru

24,672,803 cevap

367,361 kullanıcı

...