0 oy
241 göst.
15 Ocak 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (185 puan) sordu
Iyi akşamlar hanımlar. 20 haftalik hamileyim. 2li ve 3 lü testim temiz çıkmasına rağmen organ taramasina git dedi bide doçent doktor numarasi verdi ilk kızımda filan tarama yaptirmadim. Mecbur gideceksin dedi oranın fiyatına 1.250 lira aranızda giden gitmeyen varmi acaba
Gebelik haftası 20

1 cevap

0 oy
15 Ocak 2022 (303 puan) cevapladı
Ben yaptırdım benımde temiz çıktı testleriö yaptırmanı tavsiye ediyorum çok faydalı üstelik yarı fiyatına gidebilirsin baska doktora 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 761 göst.
0 oy
4 cevap 575 göst.

1,512,568 soru

24,670,927 cevap

367,255 kullanıcı

...